Baaakis!!

blääää jag hatar o vara bakis!!! ska aldrig mer dricka!!
haha okej lr inte men fyy fan! hela min mage är jättekonstig!!
uschuschusch!!!
men fy va kul det var igår haha :D:D:D
behövde verkligen en riktig party kväll!
o mys kväll med towe o elise :):)
även om new moon inte var riktigt lika bra som twilight men edward är ju så snygg :D

haha o när jag gick hem från tbanan så var jag jättekissnödig haha
så då satte jag mig ner på ett ödsligt ställe o skulle kissa
haha det roliga var ju bara att jag ramlade så jag satte mig på rumpan haha o sen kom jag upp på huk o kissade men sen kunde jag nästan inte komma upp överhuvudtaget.
haha o guud va jag gick långsamt hem!
fick ju stanna varje gång jag skulle kolla på mobilen o skicka sms.

men guud va kul det var på 90s är så taggad på att gå dit igen!! kvällen tog slut så stört snabbt!
bara vips så var kl 3. hade kunnat dansa i flera timmar till!!!
haha fast jag såg typ ingenting.
tequilashots is the shit liksom :D:D:D:D

o en till rolig sak. såg sen när jag kom hem att jag fortf hade prislappen kvar på min klänning!!
pinsamt värre!!!
hoppas bara den inte syntes.

ne sånt här måste vi göra oftare!! o ha en tjejkväll snart tkr jag också o bara mysa! :)
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag är på att ha en tjejkväll och bara mysa eller gå ut med er. Saknar er massa. Puss <3

2009-11-22 @ 16:52:07
Postat av: rOBIN

Hej hej söt :) va roligt att det blev lyckat :) lyckat att inte ens kunna kissa sötnows :P inte bra inte bra. Ingen pojkvän som kunde stå och hålla i licksom :D älskar dig mest <33

2009-11-22 @ 21:10:01
Postat av: Jeanette

Låter som en riktigt lyckad kväll!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-11-23 @ 19:33:05
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: filippa

jag har annonserat om en tjejkväll i helgen, ta dig i kragen och svara!!



puss <3

2009-11-24 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback