Inlägg nr 400.

känn på den ni! 400 hundra inlägg har nu publicerats på denna blogg.
ngr mer felstavade än andra..
ngr mer flummiga än andra..
ngr mer fjortis-aktiga än andra..
med mera.
iaf ganska coolt att jag har haft bloggen så länge o att jag har alla inlägg kvar!

men iaf.
idag har jag jobbat 7-10 yipppiiie!!
sen träffat laura :) mys mys pys på den! jäkligt taggad på att åka ner till thailand o bo i hennes snart färdigbyggda hus :D
o snart kmr towe hit så ska vi kolla på idol :)
fast bara del 1 för sen måste jag sova!
mkt lång dag framför mig imorgon :D
säger bara jäkligt tur att jag är ledig på söndag :)

haha o jag blev livrädd när jag läste elise kommentar i inlägget innan hahah :D

men nu kom towe :)
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

skönt skönt :) har också haft en väldigt bra dag idag faktisk :) har vart riktigt slappt och skjutit lite :) mi mi längtar massor efter dig <333

2009-11-21 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback