Friskis & Svettis <3

guuuud va härligt det var o träna idag!! även om passet inte var det bästa så var det helt underbart ändå, känner redan hur tränningsvärken börjar komma smygande :D
var seriöst typ ett halvår sen sist (illa!!) o jag kände verkligen hur adrenalinet pumpade under passet, så himla underbar känsla det är! så nu jäklarns kmr jag bli biff!! för detta månadskort ska utnyttjas till 1000!

annars då joddade både idag o igår på chokladen - mys på den :) älskar det jobbet! ska även jobba där imorgon också :) o på fredag :)
träffade laura, filippa o towe för en fika hemma hos min fader - mkt trevligt även om lite jobbiga saker behövdes ta upp. men det är därför man har vänner liksom <3

imorgon ska jag träffa siri :D:D stört länge sen sist! känns som typ 100 år sen vi hade avskedsgrejs hemma hos linus för att säga adjö till siri solig. fast samtidigt har tiden gått grymt fort!! ska iaf bli massa mys o äta brunch hemma hos siri imorgon :D

vad mer.. hrmm. joo jag har typ aldrig haft så mkt att göra som jag har nu. vist förut tog skolan upp massa tid men nu har jag två jobb plus massa annat o göra hela tiden. sitter typ aldrig vid datorn längre känns det som för det finns liksom inte tid. o har typ 2 veckor framåt fullplanerat med saker o göra..
plus att helgerna går helt bort så nu har plötsligt mina veckor bara blivit 5 dagar känns det som vilket gör att det finns helt enkelt inte så mkt tid över till att bara vara hemma o mysa..
fast iof träffar jag mkt hellre kompisar o så, så så jobbigt är det inte :) (jäkligt många "så" det böev där xD)

nu ska jag sova o det firar vi med en gammal modellbild tagen av jens & josephine från fokusgalleriet.se
god natt alla söta :)
pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

Söt som inte sagt att du vart iväg och tränat :P thihi det är bra att du börjar :) du vet va robin tycker thihi skojja bara lite :) skönt och vara hemma igen men segt att du jobbar så mkt i helgen :(:( <33

2009-10-09 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback