God natt!

fotograf - fredrik strandin, retuschering - min älskli (robert stoltz alltså) synd att man inte riktigt ser men den är ascool i lite större format...
tänkte iaf bara säga att jag lever :)
robin är ju som sagt hemma så blir inte så mkt dator-tid.
men nu är han o hämtar sin mamma inne i stan så då kan jag passa på!
Vi (jag o robin) var på danspass på friskis idag - helt underbart!
han är ju så fantastisk som håller i det och man blir bara så otroligt glad o mår så bra efteråt :D
robin var jätteduktig också fast han hade lite svårt med vissa steg, men vem har inte det 1a gången liksom?!
sen åkte vi ut till robin o lagade världens godaste middag - mums mums :)
ne nu tog det stopp så nu ska jag sova :)
robin får väl väcka mig i värsta fall sen när han kmr om han inte får plats i sängen typ..
thihi :)
god natt alla mina kära vänner <3
pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jädra skitunge som sa att du inte hade gjort något me datorn så sitter du uppe ändå :P <33

2009-10-31 @ 08:09:05
Postat av: Robin

Fanny vart är uppdateringen :o fanny! inte bra inte bra :) mi längtar efter dig redan massor <33

2009-11-01 @ 18:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback