God natt :)

nu ska jag sova - ovanligt va?
typ det ända jag skriver om nu för tiden!!
men men sånt är livet o det är jobbigt att jobba liksom!
var o tränande idag - spinningpass, läskigt värre men det gick fin fint :)
fast det var tråkigt så det behöver vi inte göra igen..
rolig jag är som pratar om mig sj i pluralis xD
stavas säkert inte så (pluralis alltså) men ni är ju vana med mina felstavningar så det gör inget :)
lite nervös inför att robin kmr hem på fredag..
han ska ju va jag vara hemma i 1 vecka då.. massa mys men samtidigt lite pirrigt, jag är ju van vid att bara ha mig sj att ta hand om nu för tiden..
tog en promenad med towe nu ikväll också, mys på den passade på att plugga inför högskoleprovet + prata lite shit :)
nee nu ska jag sova!
Pussipuss o god natt :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Fannypanny inte vara närvös :D jag e inte farlig lovar :D längtar massor efter att få hämta dig vid 10 idag vid stallet! längtar <333

2009-10-23 @ 07:49:18
Postat av: Robin

Fannypanny! nu får du se till att uppdatera!! inte okej licksom uppdatera uppdatera! :D <333

2009-10-29 @ 10:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback