Hemma igen!

som de flesta av er säkert vet tog jag en tripp upp till boden i helgen fär att hälsa på min älskade pojke. de hade nämligen besöksdag där o robins pappa + mellanbroder var också med.
var iaf kul o se hur robin har det där uppe men FY FAN VA JAG HAR FRUSIT HELA HELGEN!!!!
var så j*vla kallt där uppe att det finns inte!!
så hemskt! jag tänker aldrig flytta till boden! förstår inte hur människor kan vilja bo där frivilligt!
o robins lumparkompisar måste tycka att jag var värsta surkärringen för jag såg så sur ut hela tiden - men det var bara för jag frös! vem ser glad o trevlig ut då liksom?!
o jag blev ju aldrig varm det var det son var det värsta - t.o.m. när jag var inne så frös jag o gick runt med halsduk + jacka, han aldrig tinna upp liksom kändes det som!
var med andra ord extremt skönt att komma hem till ett förhållandevis varmt sthlm även om jag saknar min älskli!


sen måste jag ju bara erkänna att militärer är HETA!!
thihi ;)
fast det visste ni redan att jag tkr :D
fast vissa i robin grp/pluton vare ju helt dumma i huvudet! skulle fan blivit galen om jag var tvungen att vara grpchef över dem. så jäkla sega o lata. jag är ju mer soldat än va de är o då är det illa!!
fick typ panik över deras extrema handlingförlamning när de skulle packa ihop tältet ni ser i bakgrunden på andra bilden. var sugen på att sj ställa mig där o skrika ut order till dem xD
fast då hade de säkert blivit livrädda o sprungit därifrån.
helt stört iaf att såna människor får göra lumpen o inte jag!!!!!!!!!

oj vilket långt o konstigt inlägg det här blev thihi :)
nu ska jag iaf sova. ska jobba imorgon på chokladen o sov inte jättemkt/bra på tåget i natt.
är iaf helt fantastiskt underbart o vara hemma igen!!!!
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: robin

thihi sötnows! men jag håller med dig! blir helt galen på vissa så hilma jobbigt att de inte kan röra ett finger. men nu har robin sett rambo 2 och är massa trött thihihi älskar dig super duper extremt mycket sötnows ´godnatt <333 söt som frös så mycket :P sa ju att du skulle ta varma kläder :P

2009-10-05 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback