Nehee.

Hade tänkt o skriva ett riktigt långt o ordentligt inlägg i kväll men nu blev kl helt plötsligt 11 o jag känner mig ungefär så här trött:

med andra ord ska jag sova nu men först tänkte jag erkänna att jag såklart fortfarande är blond.
bilden nedan är PSad (dessutom väldigt slarvigt gjort..) så mitt hår är fortf porrblont men utan utväxt :D
o hon som fixade mitt hår var värsta superwoman o så otroligt cool o intressant o ingen jag skulle vilja bråka med! plus att hon fixade mitt hår asbra!! är supernöjd!! synd bara att hon kmr bli så dyr nästa gång jag går dit...

Undrar förresten varför min bloggdesign är helt knas för tillfället dvs både idag o igår - inte okej!!!
Pussipusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback