Nu börjar jag bli sådär jobbigt nojig..

robin skulle ringa nu på kvällen o säga god natt o han borde veta att jag vill sova nu!! men han har inte ringt o när jag skickade ett sms förut fick jag ingen leveransraport på det..
o allt sånt gör bara att jag blir så nojig o verkligen kan se framför mig hur han är otrogen lr ngt sånt..
typ som föra onsdagen var jag helt säker o då menar jag HELT säker på att det var slut mellan oss för att jag upptäckte att robin hade varit inne på FB utan att skriva till mig.
fatta jobbig flickvän jag måste vara!?!?
nu logga han in på msn bara för det :D:D
thihi så nu kan jag vara lugn :)
Pussipuss o god natt :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha jag tyckte det var lite overkligt att du skulle färga håret brunt! :P

2009-10-16 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback