Den 1 September 2009

idag har jag o mamma varit superduktiga o städat vårat källarfråd.. stört tråkigt men det blev riktigt fint faktiskt :)

sen måste jag ju bara säga att blogg.se's nya design på statistiken är asful o jobbig!! blir arg så fort jag ska kolla min statistik bara för det är så dåligt..

o min särbo har fortf inte hört av sig!! tkr det är lite småjobbigt för föra gången sa han till innan han skulle ut i skogen så då viste jag att han inte skulle kunna höra av sig så mkt.. men nu har jag inte fått en endaste liten förvarning :(

längtar massa efter imorgon också!! wiiieee :D shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa
vi ska vara i stan kl prick 10 om jag får bestämma!

men nu tjatar mamma om att jag måste hjälpa till med middagen.. var ngt viktigt jag skulle skriva eg men det har jag glömt bort..
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback