Den 29 September 2009

hej hopp alla söta!
nu var det ett tag sen jag skrev här igen.

sen sist har jag bl.a lyckats skämma ut mig för robins mamma plus ngr av hennes väninor - ytterst pinsamt!!
jag var nämligen hrmm ngt full när jag kom hem btill robin i lördags..
och stod o pratade lite väl länge+sludrigt+vingligt. (var shit jobbigt för jag kunde typ inte se dem xD )

jag har även haft en ytterst trevlig lördagskväll på dovas + donken med mina kära vänner! spec trevligt o äntligen få träffa tove igen :D saknat henne så mkt!
lyckat av mig bara att bli så full thihi haha men man är bara ung en gång ;)

thihi ngr av de många vackra bilder som togs :D

jag har även fått LÖN!! o shoppat upp typ 750 kr av den :) massa fint blev inköpt! älskar att tjäna pengar!

jag har också jobbat, jobbat o jobbat lite till :) thihi okej kanske inte så mkt men känns nästan som det!

jag har kollat på IDOL också!! aah beroende typ!!

jag har träffat towe thihi :)

jag har skämt ut mig ännu mer för robins mamma - råkade säga en sak lite väl högt... pinsamt! men men hon vet ju typ om allt dumt o korkat jag har gjort ändå så det spelar väl eg ingen roll :)

jag har skrivit ett långt o osammanhängande blogginlägg (okej, jag gör det just nu iaf :P )

men nu ska jag sova! kl är extremt mkt för lilla mig som brukar somna kl 9... är så trött att ögonen håller på att falla ihop.
Pussipuss


Kommentarer
Postat av: Tove

Det var SUPERmys att få träffa dig! HhiI!

2009-09-30 @ 07:39:36
Postat av: Tove

Det var SUPERmys att få träffa dig! HhiI!

2009-09-30 @ 07:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback