Den 4 September 2009

hej hopp :)

står o steker köttbullar o kokar potatis nu :) tur att man är tjej så man kan göra många saker samtidigt :D
ska iaf alldeles strax iväg till H-by till en "fotperson" som ska kolla mina fötter eftersom jag får så ont i hällarna när jag står upp för mkt.. vilket jag gör i båda mina jobb..

idag kmr min särbo hem också :) känns knappt som han är borta eftersom veckorna går så fort o han kmr ju hem typ varje helg.. men men jag ska inte klaga.. däremot är jag riktigt besviken på robin för att han inte har ngr snuskiga historier o berätta när han kmr hem!!
jag menar jag vill ju höra att någon (inte robin bara!!!!) typ testade o köra en fälthora thihihi :D buwsigt buwsigt liksom.
hahaha lr typ som joel (towe du vet han i hultsfred) berättade för mig hur en kille hade gått upp en morgon med världens morgonstånd o inte brytt sig ett dugg.. det var även tjejer där. fast den killen är det lite synd om på riktigt så det räknas inte.
haha nee nu slutar vi tänka på sånt!
men liksom sånt lite smaskigt skvaller som man kan sitta o fnissa åt tkr jag att robin borde berätta för mig!!
lr så är de flesta killar inte så snuskiga/desperata helt enkelt så att använda sig av en fälthora även går över deras gräns..
fast hade jag snopp så skulle jag ju lätt testa xD
haha vilket "snuskigt" inlägg det här blev.. :p haha
Pussipuss


"Finns en hel del olika varienter har jag hört. Allt från termosen med ljumna makaroner i (fälthoran) till handdukar med en gummihandske i. Har även läst lite om en lite mer avancerat variant, där man tar en plaskflaska och sedan trycker in en massa vattenballonger och isolieringsmedel...

Någon som har provat nåt utav alternativen ovan? Måste nästan sätta igång med byggandet snart..."
hahahahahaha var bara tvungen att söka lite på google efter en passande bild o då läste jag det här på ett forum, ungdomar.se hahaaha

Kommentarer
Postat av: Robin

haha söt! ja tänk om alla va så snuskiga :P haha skulle ju vara lite äckligt då sötis :P blä blä licksom. Men ja ska hålla ögon ochc höron öppna :) lovar älskar dig <3

2009-09-06 @ 14:46:33
Postat av: ladyL

haha and now im back :)



puss

2009-09-06 @ 21:43:38
URL: http://confessional.blogg.se/
Postat av: Robin

Fanny updatera din blogg :D:D <33 älskar dig <33

2009-09-07 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback