God morgon :)

var ett tag sen jag skrev ngt här.. men men ibland har man mkt annat för sig helt enkelt! sen är ju mina helger allmänt blogg + mobil fria eftersom robin är hemma då.

i lördags firade jag o robin t.o.m. 20 månader <3 läskigt vad tiden går fort! o det känns så konstigt att min älskli bara är hemma på helgerna! vi hinner ju aldrig prata med varandra, inte på riktigt iaf.. inte tillräckligt liksom.. o ändå kämpar vi båda för att få så mkt kvalitéts tid som möjligt med varandra när jag inte jobbar.. typ inte kolla på film o sånt. men tiden räcker ändå inte till!

igår var jag o åt middag med sofia o karin lund på mamas & tapas för att byta samtalsämne, mkt gott o mkt trevligt :) är helt förälskad i deras grillade getost inlindad i bacon! så jäkla god!

sen har jag gått upp ngr kilo i vikt o det stör mig! inte det att jag tkr jag ser tjock ut lr så bara det att det känns helt onödigt.. haha plus att det var det typ första robin påpekade i fredags att jag hade fått tjockare kinder + mage xD haha känns bra att jag har en ärlig pojkvän iaf :P
så efter nästa lön ska jag köpa ett friskis & svettis kort o börja träna igen :) plus äta mindre onyttiga saker...

appråpå onyttiga saker nu när jag inte jobbat på kungsholmens choklad o caffé sen föra tisdagen har jag världens sug efter choklad!!! inte okej men har värsta abstinensbesvär känns det som o bara tänker på choklad hela hela tiden.. illa kallar jag det!!

ne nu ska jag borsta tänderna så jag kan motstå mitt chokladsug lite iaf :)
Pussipuss


Kommentarer
Postat av: Robin

Sötsötsöt ! :P mm jobbigt att inte få så mycket tid och prata på licksom :( jobbigt jobbigt. Men det fixar sig :D och snart muckar ja ju :P thihi

2009-09-19 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback