NYPE

"Sk. Pris pajjmgttgagatwt"

"Shiu samma sj e brutet. pp"

"det var coolt :) vågat livet!woosnam. haha helt båtresur 04 haha. det bdetta.lir söt sy t. pro"

haha fredagskvällen var ju ngt utöver det vanliga :D haha var länge sen jag var så packad, fattade inte riktigt när jag blev det heller men full var jag!
började hemma gos filippa med en supergod fiskgryta (recept tack :)?), vin o ölspel.. sen kommer jag inte ihåg så mkt av resan in till stan förutom att jag o filippa kissade på ett ställe som inte bör sägas högt.. o att det var lång kö till soap bar.
väl inne på nype höll jag på att bli utkastad innan vi ens kommit fram till garderoben.. men jag övertalade dem att det endast var mina skor o att jag kunde byta till mina platta så var det inget mer med det :)
sen så var kl vips nästan tre o vi drog till donken :) haha o jag tog 100år på mig med min beställning o klagade på att pommesfriten var gamla.. men fick iaf min personalrabatt :D haha
sen hade jag sällskap med en jonatan från tbanan nästan hela vägen hem. lite coolt liksom :) o nu vet jag varför jag kände igen honom!

sen sov jag 2,5 timmar innan det var dags att fara till danmark :) mys mys mys :) o nu är jag fortf stört trött o känner mig helt körd i knoppen o kroppen.
borde kanske klä på mig nu dock..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback