Välkomna tillbaka!

efter att ha vilat upp mig i ngr dagar är jag nu så gott som återställd efter partyveckan i Hersonissos :) galet slitet men det var det värt! längtar redan tillbaka efter det bekymmerslösa livet, solen, nätterna, havet o alla bara överkroppar ;) haha

två fransmän som inte kunde ngn engelska alls nästan så jag fick prata lite franska istället :)

veckans hetaste muskler ;)

en av 100 toalettbilder typ..

haha norska bartentern på havanna club så söt :)

Rory, bartendern som gjorde världens godaste drinkar på tiger :) tiger hade dessutom världens snyggaste DJ!!!

haha jag som försöker spy o får hjälp av en holländare, galning som gick runt utan skor!!

hahahaha stackars kille!!!!

Idag har jag varit galet duktig o bakat bröd :) börjar jobba kl 22 vilket är stört segt! slutar kl 1 så det är lagom ovärt! sen är jag ledig imorgon :) idag har iaf varit första dagen jag överhuvudtaget har orkat göra ngt vettigt. i måndags låg jag bara i sängen tills det var dags att åka till jobbet vid 15 o då måde jag illa av trötthet..

har dock ingen inspiration just nu. känner bara att jag är klar här, jag behöver lite nya utmaningar, är så trött o irriterad på allt.

med detta positiva inlägg ville jag framförallt få fram att det ligger en död, stor, äcklig spindel på golvet i hallen. så vart är min modiga prins som borde komma springandes direkt o ta bort den?!?!?!?

Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback