Snabbis

hej :)
var ett tag sen sist nu igen.. tiden går så galet fort att jag inte riktigt hinner med! är förkyld vilket suger, hatar o vara sjuk, hatar o jobba o vara sjuk.. bläää!
annars är det dock ganska bra för tillfället bara 4 jobbpass kvar på donken - kommer inte ha ngt att prata om sen haha. ne men ska bli riktigt skönt o slippa jobba där även om jag kommer sakna det samtidigt.
imorgon är min sista "helgkväll" hemma lr va man nu ska kalla det, o dessutom bara en vecka kvar till jul :) jag har inte köpt en enda julklapp men det löser sig nog :) har inte så många o köpa julklapp till iof..

nu ska jag sova - sömn är bästa medicinen som mina päron brukar säga :)
PUSS o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback