Den 12 februari 2010

hej hopp :)
jag lever o mår bra.
nu är robin hemma..
o jag har köpt en ny mobil.
med andra ord robin är bara intresserad av min mobil.
men men smällar man får ta ;)
snart åker jag till indien ska bli så skönt att komma bort till värmen! o få umgås med min mamma o släkt.
fast jag kmr sakna min älskade lillebror superduper massor!!!
idag kom erik o hälsade på igen på chokladen men jag blev lite nervös över att han typ luktade i min armhåla xD haha. ne men han är ju faktiskt kändis ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sotnow men det är ju så intressant thihi. Mi kmr du langta efter mig mi mi jag kmr iaf längta massor efter dig älskar dig mest <333333333

2010-02-14 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback