Den 9 Februari 2010

Idag är det min namnsdag.
vilket bara min mamma, pappa o lillebror kom ihåg. o robin efter lite hjälp på traven.
Idag är det min mammas födelsedag.
vilket typ hela våran släkt + robin har kommit ihåg. telefonen har gått varm.
Slutsats - födelsedagar är lättare att komma ihåg än namnsdagar - o tur är väl det :)

Idag kom erik o hälsa på på chokladen.
han är verkligen så himla charmig så förstår verkligen att han van Idol.
var första gången jag träffa honom sedan idol började men han var lika trevlig för det :)
o simon tyckte det var ascoolt att jag hade träffat honom när jag kom hem o berättade det ;)
han är ju för söt min älskade broder <3

sen har jag en liten hemlis som jag inte vill offentlig göra riktigt ännu thihi :)
vill inte ta ut någon seger i förskott liksom :)

appråpå seger min kusse var med i SvD för ngr dagar sen coolt coolt :)

nu ska jag sova!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Siri

Sammanträffande, har födelsedag idag jag med...eller det var ju igår men ändå =)

2010-02-10 @ 20:39:40
Postat av: Anonym

mii förlåååt men jag kom ju faktiskt på de rätt snabbt thihi utan allt för mkt hjälp :D och som sagt tur att födelsedagar är lite mer påminda. Thihih jag vet vad hemlisen är :D:D! jätte glad för din skull! bortskämda skitunge! älskar dig mest <333

2010-02-10 @ 20:42:47
Postat av: Filippa

grattis i efterskott! svårare att komma ihåg nu när man inte använder sin kalender lika flitigt... <3<3<3

2010-02-10 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback