FRANKRIKE!

den 4e mars kl 07.10 bär det av.
till frankrike närmare bestämt till Parc de Chapuis
är så himla nervös att jag håller på att shita på mig!
aja det värsta som kan hända är väl att jag får åka hem, eller att jag blir bestulen på allt mitt bagage och blir kidnappad som i filmen taken.. eller att planet kraschar..

inte så farligt med andra ord..
ne men ska bli stört kul o det känns helt rätt!
kommer bara sakna alla här hemma så sjukt mkt!!! <3
fyra månader blir jag borta om allt går som det ska.
o på torsdag åker jag till indien med andra ord har jag 7 hela dagar kvar hemma..
paniiiik!
men det ska nog gå bra :)
Pussipuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va roligt grattis grattis så himla glad for din skull älskling. Du behöver inte oroa dig det kmr gå super bra sötnows älskar dig mest <33333333

2010-02-16 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback