Indien!

nu åker jag till indien i en vecka :)
ska bli så mys mys mys!
även om jag tkr att det ska bli väldigt skönt att komma hem också..
hade ngt klokt jag hade tänkt ut o skriva som avskedsinlägg men det är som bortblåst nu.
köpte en ascool "jacka" lr nått idag med towe iaf :)
kmr vara snyggast i paris i den lätt ;)
o appråpå snygg jag kunde inte hejda mig så nu har jag tagit med min bröstklänning till indien :D när ska jag annars använda mina klänningar liksom?!?!?
var o kolla på älskli robin idag han var så duktig :) han står högvakt nu i sthlm nämligen.
men nu ska jag sova :)
ska upp 3.15 inatt....
pusss pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mi så himla avensjuk på dig sötnows vill också till indienx.. tur dock ätt du intw e hemma det ar intefanny väder hemma, kallt snöar o blåser massor. Hoppas du har det super i Indien. Tänker på dig hela tiden sötnows älskar dig mest <3333333

2010-02-20 @ 20:26:29
Postat av: Eliseise

FANNNYYYY!!!! ÅH, ha det superbra i frankrike! Du kommer få det dödsbra! Hihihihihi, så du kommer få det bra. DÖdsbra! Åh, ha det bra. Hahaha puss puss puss

2010-03-04 @ 01:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback