Den 14 Januari 2010

PALLA!! det var ju det ja sa när jag hade köpt min überfina rosettröja "nu har säkert kissie en sån här o så kmr alla tro att jag läser hennes blogg slaviskt" (vilket jag också gör :P )
men iaf det var värre än så!!! "råkade" gå in på paows blogg o gissa va jag ser där!!!

bläää. men iaf idag har jag städat mitt rum hos mamma, är nästan klar men det är verkligen ett evighetsprojekt vet liksom inte vart jag ska göra av alla sakerna!
men iaf igår hade jag o towe en supermys kväll på lokal mitt nya favvoställe!! asså deras blåbärsdrink är det godaste jag någonsin drukigt! helt sjukt god! synd bara att medelåldern är lite för hög :S men deras grymma bartenders höjer lätt upp det minuset! plus de überfina tavlorna :)
nee nu ska jag ta tag i mitt liv!!
iaf måla naglarna :D
Pussipuss!


Kommentarer
Postat av: Robin

mimi segt älskling men tur att du är mycket snyggare i den än hon :) mimi :) älskar dig super duper mycket <333

2010-01-14 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback