Borta bra men hemma bäst.

tillbaka i sthlm efter en underbar vecka nere i ängelholm.
dock känns det alltid lika skönt att komma hem även om jag inte har ngt att komma hem till direkt. så troligtvis sticker jag till björkö imorgon efter jobbet ändå :)
men jag måste ju erkänna att ängelholms köttmarknad är ngt utöver det vanliga! synd bara att det var så mkt lammfärs ;) haha
har även sett calle från idol 2010 live för andra gången. så jäkla dåligt! han är ju så ful o ser så fettig o smutsig ut.. sen var det dåliga låtar också.
ne är stört taggad på att gå ut också! även fast jag borde spara mina pengar men snart kmr ju lönen liksom :D

Dj "Headman" ;)

haha siri står o posar i bakgrunden :p

haha "det är som att kolla på tv"

badbussen nästa :)

söta tjejer :)

efter bion thihi :)

haha towe då :p pinsamt tänk om ngn såg! lördag beachvolleboll turnering ;)

haha nu förstår jag ingenting :p o du som säger att jag tar mkt smör! fy på dig towe :p

författare: okänd. eller?

Nu ska jag gå o lägga mig. är stört trött. tack för en fantastisk vecka :)
Pusssipussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback