Den 15 Juli 2010

Hej hopp!
Hemma igen efter en liten tripp till björkö :) mys mys. även om jag var på asdrygt humör då o då.. inte kul inte kul.
mamma är ju för söt också, så fort jag har gått ner lr upp i vikt så tror hon alltid att det är p-pillernas fel o om jag säger att det inte är det blir hon alldeles förskäckt haha. som att det måste finnas en ordentlig anledning förutom att jag ätit massa glass liksom :D
har blivit ordentligt mygbiten ute på landet också. men det är smällar man får ta..
simon är ju för söt också <3 på hans kollo-tröja har han skrivit fanny :) thihi var så härligt o få träffa honom i tisdags, hade ju inte träffat honom på nästan 1 månad eftersom han varit på kollo o sen missade jag honom precis när jag åkte till ängelholm..

imorgon ska jag jobba, är eg inte så taggad, vill hellre ligga o pressa i solen men när man väl står där är det inte så farligt :) o jag behöver pengarna! haha förresten så beställde kissies lillebroder två cheeseburgare av mig när jag jobbade i tisdags haha :) o innan honom beställde en virrig kille sa typ minst 3 ggr att han skulle ha plusmeny men han var glad o då blir jag också glad :D
sen bär det av till elise frågan är bara vad man ska ha på sig?! men ska nog lyckas leta reda på ngn klänning ur garderoben. inte varje dag man blir bjuden på kafferep liksom :D
PuSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback