Het Sommar.

Kunde inte somna först 3.20 igår.. var bara tvungen att läsa ut fjärde delen av het sommar. så bra!!! jag vill också :)
idag har jag varit duktig o tagit tag i mitt facebookande, nästan allt iaf :)
idag måste jag upp till v-by o ta spruta.. inte kul inte kul. får typ ångest bara jag tänker på det. inte smart av mig att skjuta upp det hela tiden heller. bara towe vaknar snart för jag måste ha ngn att hålla i handen under tiden o ngn som kan bära mig ut därifrån om jag svimmar. blääää!

åt en mysig middag med siri igår, vi gjorde min o filippas paradrätt fast vegetariska variationen :) fast blev inte riktigt lika god som när jag o filling gjorde den.. sen bar det av till towe för mys, shitsnack o kladdkake ätande :D mums!

drömde om massa donken folk inatt. första ggn faktiskt. blev lite taggad på att nästa ggn ngn frågar efter mitt nr när jag jobbar natt ge det bara för att se reaktionen :D haha o om personen faktiskt skulle höra av sig

ne nu ska jag ta tag i mitt liv, slå slag i saken liksom ;)
Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback