Sol + Bad = En Mycket Bra Tisdag

planerat grekland med filippa medans vi låg o stekte i solen. helt underbart med lite sol efter dessa gråa dagar! badade även nedanför filippa så jääävla kallt i vattnet! inte okej. trots det plågade vi oss i hela tre ggr! :)

hittade även mina svart-guldiga skor som jag trodde var spårlöst försvunna, de var hemma hos pappa som jag hade en svag misstanke om även om jag tyckte att jag letat egenom hela mitt rum supernoga...

köpte en ny mineral foundation puder från face idag för 341 kr.. nackdelen med bra försäljare den jag hade tänkt köpa skulle kostat 260 typ.. aja bara jag inte får utslag i ansiktet så är det ganska lugnt!

aja Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback