Trött..

nu är jag galet trött! jobbat 8-16 idag. var död som en fiskpinne när jag väl slutade. sov t.o.m. en timme sen när jag kom hem :) men ska gå o lägga mig strax ändå börjar 8 imorgon också..

haha var en jättekonstig gubbe på donken idag, när jag frågade om han ville ha med sig maten sa han att han ville ta med sig mig istället o sen när jag gick o hämtade hans mat började han flirta med en kvinna som stod o väntade på sin ceasarsallad.. o så ville han inte ha meny för han hade bira i ryggsäcken. haha.

det här börjar bli värsta mc donalds-bloggen nu haha. intresseklubben antecknar liksom. men det händer ju inget annat i mitt liv just nu! deppigt värre.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: s

haha jag gillar dina donkeninlägg! underhållande!

2010-07-29 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback