22.17

sitter hemma hos pappa nu, ensam.. inte okej men men har inte så mkt att välja på. hatar o vara här sj, bläää! aja. får försöka tänka positivt som att imorgon kmr jag dela säng med filippa ;D
längtar!! haha fast jag har fortf inte fått ledigt men ringde o tjatade på dem idag.

va har hänt sen sist då?

jag har blivit uppraggad i kön på donken efter att jag slutat kl 3 på natten. dock bangade jag på att följa med honom hem.. trots att han enligt honom sj var en "snäll kille" men han bjöd mig på min mcflurry iaf :) haha

ätit en mkt god middag med filippa o tove innan jag o filippa drog vidare till collage. kmr ALDRIG gå dit igen! det stället sög verkligen tkr jag. så vi drog vidare till grodan o röjde där i 3 timmar innan de stängde kl 5.. man lever ju bara en gång liksom o sova det kan man göra när man är död.. vi kom inte hem först kl halv 8 typ till pappa..

ätit en till mkt god middag med towe, sarah o hennes kompis amanda. mys mys även om jag var stört trött..

solat med böösen idag vid fredhäll, blev även årets första dopp :) var ju riktigt varmt i vattnet!

o idag har jag haft världens tränningsvärk efter fredag nattens timmar på dansgolvet! kanske borde börja träna..

längtar iaf massor till ängelholm - imorgon smäller det!
Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback