Ägg mig!

tänkte ta o försöka knåppa ihop ett litet inlägg..
idag jobbade jag min tredje dag på donken :)
det går bara bättre o bättre så det känns kul även om jag är död som en fiskpinne efter ett arbetspass..
imorgon är jag iaf ledig o det känns skönt :) ska träffa siri solig o sarah den underbarah :)

jag o towe är desperata o jag älskar det haha :D vi kmr bli fattiga av våran nya hobby..

annars då..
jag är lite smått irriterad på mig sj..
o jag har massor jag borde göra! usch usch orkar inte ta tag i saker o ting.. blir bara så deppig då..
så därför tänkte jag ta o gå lägga mig nu istället :)

hittade en bild på min nästa pojkvän också ;) haha men så het!! asså han dansade utanför den där kyrkan i paris så det är ingen bild jag hittat på internet liksom.. aja :)
Pussipuss o god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback