Jag säger då det..

o nu tänker jag faktiskt inte på det som towe tror att jag tänker på men nu började jag tänka på det bara för att..
det jag tänkte på är att jag har så förbaskat svårt o säga nej!
gav ut min nr till en kille på jobbet idag, när han frågade. visst han är jättesöt o mkt trevligare än alla andra som jobbar i köket. men nee jag bangar o nu smsade han mig o frågade om jag kunde ringa honom men jag drog en nödlögn o sa att jag skulle gå o lägga mig nu..
herre gud liksom jag pratar ju knappt i telefon med dem jag känner!
men han är ju ändå för söt nu svara han ngnting om att alla inte är ute efter sex o att man ska tänka positivt :)

jag tänker alltid positivt!
eller..

men iaf. jag kan inte hitta laddaren till min kamera o det suger!
det är därför jag inte har ngtr bilder längre när jag bloggar typ.. o jag har kommit på att det är askul o läsa gamla blogginlägg.. tänkt liksom hur liten jag var när jag började blogga här?!?! thihi :)

Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback