Midsommar :)

Åhh vilken mysig o underbar kväll det var igår! tack tack towe som är världens bästa värdinna! :) <3
thihi har bara lite ont i huvudet såhär dagen efter o min mage är lite uppochner men va gör det om 100 år :)
lite "synd" bara att jag missade så mkt av förfestspelet igår :(

sen måste jag ju bara säga att vissa människor är så konstiga! jag förstår inte varför det ska vara så komplicerat! ofta liksom..

sen måste jag ju skriva ner lite annan shit.
jag tkr det är kul o jobba. o jag gillar när det går undan! sen kmr jag väl om ngr veckor vara astrött på det men här o nu så tkr jag faktiskt att det är roligt :)
spec han som tror att michael jackson lever.. haha

shiiiiit va det regnar nu!!!!!!!!!! herre gud!

nu ska jag äta kött från igår :) thihi hoppas jag inte blir magsjuk haha det stod ju framme typ hela kvällen men mina franska baciller har nog inte helt dött ännu så det borde inte vara ngn fara :)

livet är hårt o svårt
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback