Den 10 November 2010

jaha jaha. idag är jag ledig :) så skönt! även om jag var ledig lör, sön o mån nu i helgen så behövde jag en riktig göra-ingenting-dag. det här galet tråkiga vädret gör ju att man knappt vågar gå utanför dörren. visst snö kan vara fint men nu har det ju redan hunnit bli slask av alltihop..

o som vanligt har jag inget vettigt att skriva här för det vettiga ventilerar jag på annat håll. o idag har jag knappt ngt ovettigt ens att skriva, då är det illa! jag borde städa mitt rum ser ut som hej-kom-o-hjälp-mig igen.. jag borde borde verkligen börja träna, men idag när jag o mamma skulle ut o gå en rask promenad kom vi bara till vällingby för att handla eftersom det är så jäkla blött överallt.. med andra ord träna får vänta tills snön försvunnit o då kommer jag säkert på en asbra anledning att skjuta upp det lite till :)

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback