Detta fält måste fyllas i.

jobbade 10-15 idag, gick riktigt snabbt, även fast jag tycker att 5 timmar är absolut värst att jobba.. det roligaste av allt var att kolsyran fungerade inte så vi hade ingen läsk första 2,5 timmarna typ.

sen fick jag ett mindre utbrott på mamma som ätit upp en hel chokladkaka med superfin o god choklad, jag har typ bara tagit tre bitar. jag var så galet sugen på choklad nu efter middagen!

måste borsta mitt hår, känns som värsta skatboet. inte helt okej. har forövrigt varit så himla sunkig sen i söndags bara gått runt i mjukiosbyxor o igår hade jag mitt nattlinne på hela dagen.. men orkar inte riktigt anstränga mig, vem bryr sig liksom?

orkar inte ta tag i sånt jag borde heller, mamma tjatar som en galning på att jag måste kolla upp saker inför asien o pappa tjatar om att jag måste bestämma mig för vad jag ska plugga i höst.. fast jag mer känner att jag borde bestämma mig om jag ska börja plugga nästa höst lr näst nästa höst..

ångesten har förövrigt inte släppt utan snarare blivit värre, men antar att jag förtjänar det.

mittbena.
PUSS

Kommentarer
Postat av: siri

jag vill lätt äta potatisbullar med dig! älskar ju det :)

2010-11-03 @ 20:59:32
Postat av: siri

haha nu kommenterade jag på fel inlägg men du fattar vad jag menar. kommer nog förbi och köper det inom en snar framtid, jobbar du imorrn??

2010-11-03 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback