Heej igen :)

efter vissa yttre påtryckningar kände jag att det var dags att skriva en truddelutt här igen :) går lite uppochner med mitt bloggande just nu men det finns ju inget intressant att skriva!

lr jo! biljetten till o från malaysia är nu bokade o betalda ska bli så galet kul!!! läängtar :) 29 december åker jag så kommer fira nyår där nere med laura & co. kan inte riktigt fatta att det är sant! så nu börjar jobbet med att kolla upp vaccin, visum m.m. :):):):):):)

har tagit tag i mitt liv (hår) också o blivit blond igen :) känns galet bra, även om jag vill ha det lite ljusare innan jag är helt nöjd men man kan inte få allt på en gång liksom. hon var iaf sjukt duktig som fixade det! tog 4 timmar o jag hade typ 200 folieslingor i håret totallt. o 1600 kr fattigare efter 50% rabatt, tänk om jag inte hade haft det, galet dyrt.

har även sett amir gaybloggen, sean banan o knappen o hakim live. coolt coolt liksom haha.

jobb imorgon efter att ha varit ledig i två dagar nu har varit extremt skönt efter en helg med alldeles för lite sömn. var jättemys hemma hos laura i lördags! <3

idag blev mamma påkörd o nu försöker hon para ihop mig med han som krockade in i henne, tydligen jättetrevlig o hans pappa var också supertrevlig o hans försäkringsbolag ska fixa mammas älskade bil. haha kanske ngn att satsa på liksom ;) tur iaf att ingen blev skadad!!


haha towes famtida man så j*vla het ;) hahahaha
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: T

haha! som om du skulle banga :P

2010-10-12 @ 23:35:33
Postat av: Fanny

haha beror på vilken vecka det är :P haha nej just ja skulle lätt banga, kolla kalsongerna liksom!!! avtändande om ngt!!!

2010-10-13 @ 19:11:47
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback