Hej och Välkommen!

Den "meningen" jag använder mest för tillfället. o idag när jag skulle handla på ICA o kassörskan säger "hej", svarar jag glatt "hej o välkommen" haha sen kommer jag på mig sj och säger "Oj jag har nog jobbat för mkt idag". pinsamt läge liksom!

Nu är jag iaf ledig i två dagar så skönt! även om jag inte alls ser framemot söndag :(:( kommer bli så galet jobbigt o säga adjö till laura. men två månader går stört snabbt o vips är jag också nere i malaysia! :)

Annars då. Jag vill göra något drastiskt. är så galet trött på att det inte händer någonting! aja :)

Hade en supertrevlig telefondejt med tove igår kväll pratade i drygt 1 timme om allt o inget :) börjar dock bli lite nojjig över att jag inte har ngn som helst anning om va jag ska börja plugga sen.. ja ja det löser sig väl, har ju eg ingen brådska även om det skulle vara skönt o börja plugga nästa höst..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback