We heart it.

asså den sidan kmr bli min död! jag kan inte slita mig! jag älskar alla vakra bilder o texter o allting. kan sitta o kolla o kolla hur länge som helst. det är tur att sidan är så seg så att jag till slut inte pallar vänta längre ´på bilderna att ladda upp men det problemet har jag ju inte på morgonen..

annars har jag försökt städa mitt rum idag ni kan ju räkna ut sj hur bra det har gått.. traskat runt i mitt nattlinne hela dagen bytte om för typ 20 minuter sen för snart är det dags att sticka till donken o jobba i 4 timmar..

galet taggad på utgång imorgon :):) var ju 100år sen sist känns det som, iaf i sverige..

underkläder o skor kmr bli min ekonimis död. jag ska nog börja samla på underkläder så jag har en "bra" anledning att köpa flera :D o så ska jag sortera dem i färgordning! haha älskar att jag har sån pedantisk ordning o reda i mina klädlådor men det ser ut som skit i resten av mitt rum.

är galet taggad på asien i vinter också :):) o är min mamma snäll kanske det blir en tripp till paris lr turkiet (?) också :)

annars så har jag lite ångest över att folk försvinner.
"never say goodbye,
because saying goodbye means going away,
and going away means forgetting"

- peter pan
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback