4 Nyanser av Brunt.

lr snarare 4 nyanser av brun-rött...
jag verkligen älskar när det är fint väder!
o jag kan inte låta bli att ligga o pressa lite mer än vad som är bra..
fast så farligt är det faktiskt inte. bara låren o brösten som kanske fått lite för mycket färg.
o jag lovar att jag kommer ligga o pressa minst lika länge imorgon ändå.
men det finns inget bättre än o va brun o känna solens strålar bränna.

annars då. fick ont i mitt högra knä igår kväll vilket känns galet segt!
så idag gick bara jag o simon en rask promenad istället för att springa..
hoppas bara att det gått över snart!!!

jag vill också va hemma o sitta o dricka alkohol i ngn park!
lr rättare sagt jag vill va borta o att alla andra ska ha skittråkigt hemma under tiden!!
egoistisk tjej jag vet.

men nu ska jag sova. det är skitkonstigt, jag sover alldeles för lite här o äter mycket mindre än jag brukar.. fattar inte vad det beror på men men..
GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback