Blame it on the a a a a a alcohol.

asså fredag kvällen var helt sjuuukt störd.
den innehöll precis allt o lite till.
o framförallt alldeles för mycket alkohol.
snackade så jäääävla mycket skit o skämde ut mig totalt.
fy faaan.
höll på att dö under lördagen när jag sakta men säkert kom på den ena pinsammare grejjen än den andra.
typ börjar skratta o gråta samtidigt när jag tänker på allt.
samtidigt som jag var så full att jag inte ens kommer ihåg hälften.
vart tog kvällen vägen liksom?!

sen är det ju något seriöst fel på mig.
har ju ingen som helst självkontroll.
hur är det ens möjligt att lyckas?!

<3<3<3<3<3

slog nog lätt rekord i antalet monster-suckar under gårdagen iaf.
haha lät som det var en hel bondgård hemma hos pappa.

imorgon blir det fårö..
sen börjar allt på riktigt.
men nu ska vi inte prata om elefanten...
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback