"När kommer Bengt?"

"Bengt kommer om en minut" fniss fniss.
haha haha.
så jävla dålig humor man har på jobbet.
skrattade så jag höll på att kissa på mig när någon skulle ha en bengt.
stackars alla som heter bengt på rikitgt..

annars har det inte hänt så mycket i mitt sjuuukt spännande liv.
var ute o sprang idag, första gången på en mindre evighet.
körde även ett gäng kissande hunden efteråt så nu lär jag väl inte kunna röra på mig imorgon..
lämnat in min visumansökan till thailand, wiiehoo inte långt kvar!
shoppat underkläder o letat nagellack.
sovit hos mina kussar.
ätit alldeles för mycket godis på servicemötet på jobbet.
jaa det var väl typ det.. haha.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback