En big mac meny, tack!

Jag är trött. trött trött trött.
var helt död när jag kom hem från jobbet idag.
fattar inte hur jag ska orka jobba till 00 imorgon men förhoppningsvis är det inte överdrivet mkt folk där då..

händer inte så mkt spännande i mitt liv för tillfället. har en förmåga att klaga på det dock o sen händer alldeles för mycket helt plötsligt. man ska vara försiktigt med vad man önska sig.
men det är ju så stööört tråkigt när det roligaste som hänt under ens dag var när petra mede bestälde mat i min kassa...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elise

Vad beställde hon?!?!?!

2011-06-14 @ 22:38:47
Postat av: Fanny

hahaha en cheese o en liten cola att ta med.. o så hade hon asstora solglasögon på sig för att ingen skulle känna igen henne :P

2011-06-15 @ 10:01:51
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback