Om du tycker sex är det bästa som finns har du aldrig varit riktigt sketnödig.

Om du tycker skita är det bästa som finns har du aldrig varit riktigt kåt.

Jaa rubriken kmr från en husvagn i lidköping.
helt överklottrad med massa snuskiga o mindre snuskiga saker.
Har gunghästar träkukar?

har iaf haft det jättebra i helgen.
ätit alldeles för mycket supergod mat.
tittat på en jättefin konfirmation.
kollat in nerbrända husvagnar.
svullat massa asgod jordgubbstårta.
sovit i bilen.
skrattat så jag bästan börja gråta o kissa på mig samtidigt åt min kära mamma.

hon skulle ringa till min moster o säga att vi gick dit från vandrarhemmet.
mamma tror då att annika svarar men hon hör inte exakt vad hon säger.
"jaa det var säkert jätteroligt men jag hörde ingenting"
"det är Bs golfrestaurang" upprepar då annika
"jaaha då var väl det här vandrarklubben i lidköping" svarar mamma o tror att annika skämtar o ska vara lite rolig..
"jaha..."
"jaa jag tänkte bara säga att vi är hos er om typ 10 minuter."
"..."
"jaa vi skulle ju äta middag hos er"
"...på Bs golfrestaurang?" väldigt skeptiskt.
"är det Bs golfrestaurang PÅ RIKTIGT?!?!!?" då inser mamma att hon har ringt fel på riktigt och inte bara att det är annika som driver med henne. haha vi stod o skratta som galningar innan mamma kunde ringa upp igen o nu kollade hon verkligen att det var rätt nr..
"hej, du har kommit till Bs golfrestaurang"
hahaha såklart har mamma då ringt fel igen. så sjuuuukt kul. sen vågade mamma inte ringa till dem igen.. hahaha

nee nu ska jag sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback