Den 7 Juni 2011

Nee man kanske skulle ta o skriva ett litet inlägg.. var ju ett tag sen sist nu.

sen sist har jag iaf lyckats bli råpackad på vodka o energidryck.
blivit fucked alldeles för många gånger (johans fel!)
blivit blodsyster med laura.
dansat o haft träningspass i pappas vardagsrum kl 3 på natten (stackars grannar)
fanny-spytt ut från balkongen o fortsatt att dricka efteråt.
däckat kl 7 på morgonen i min säng utan lakan.
blivit väckt 2,5 timmar senare av mamma - fortf full
tagit mig ut till björkö.
haft värsta bakfyllan på länge, var seriöst helt säker på att jag skulle spy. mådde fortf dåligt 10 på kvällen när jag skulle gå o lägga mig.
sågat ner massa syrener.
städat hos pappa där det såg ut som det varit inbrott...
kollat på gossip girl.
ätit pizza, solat, köpt glass.
hittat en hundralapp på gatan.
köpt tre bikinidelar - onödigt?
köpt nitar så jag kan pimpa mina shorts.

plus lite annat viktigt och oviktigt. nu sitter jag iaf hemma o jobbar. kan man ha ett bättre jobb? nee tror faktiskt inte det, jobbar som simons ledsagare 15 timmar i månaden. o just nu ligger han o sover, men mamma har inte kommit hem ännu så jag jobbar fortf. najs!

glad o nykter i början av kvällen.

<3

thihi <3

haha hoppa är kul, men jag föredrar att SUPA!

hahahahaha däckat på golvet efter alla armhävningar?

full fanny kl 7 på morgonen..

avslutar alla fyllebilder med en fin bild från landet :)

plus lite annat viktigt och oviktigt. nu sitter jag iaf hemma o jobbar. kan man ha ett bättre jobb? nee tror faktiskt inte det, jobbar som simons ledsagare 15 timmar i månaden. o just nu ligger han o sover, men mamma har inte kommit hem ännu så jag jobbar fortf. najs!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: T

haha, tycker att det finns lite saker att kommentera med din lilla lista :P haha, att det var johans fel att du blev fucked kan bara misstolkas ;) Du missade att nämna att du ringde och väckte mig! Viktig info Fanny! :P Och sen var det väl inte så mycket sågande från din del eller? haha, var bara tvungen <3<3<3

2011-06-07 @ 22:54:07
Postat av: T

haha, tycker att det finns lite saker att kommentera med din lilla lista :P haha, att det var johans fel att du blev fucked kan bara misstolkas ;) Du missade att nämna att du ringde och väckte mig! Viktig info Fanny! :P Och sen var det väl inte så mycket sågande från din del eller? haha, var bara tvungen <3<3<3

2011-06-07 @ 22:54:58
Postat av: Fanny

haha förlååååt towe! borde ha skrivit att jag ringde o väckte dig o tvingade dig att va moraliskt stöd! jaaa men putta på grenarna när ngn annan sågar är typ samma sak! poängen är ju att jag var duktig som hjälpte till :D <3<3<3

2011-06-08 @ 08:27:06
URL: http://tjoohooo.blogg.se/
Postat av: LA

ALLTSÅÅÅÅ fifan vad snygg man är, helt röd som en TOMAT i fejjan!!!! hahahahaha bilden när ja ligger på golvet e ju för bra ahahahah dööör! måste byta bilder nåndag snart!! <3333

2011-06-08 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback