Karma Is Only A Bitch If You Are

Ibland förstår jag bara inte va jag gjort för fel..
eller ja iofs kan jag komma på massa grejjer.
men seriöst.

aja shit samma. imorgon börjar jag jobba igen.
välkommen tillbaka till verkligheten fanny!
tackar tackar men jag tror hellre jag skulle stannat kvar i min o lauras värld borta i A eller A..
synd att det inte riktigt funkar så bara..

var iaf askul o sitta o utvärdera våran resa tsm idag haha.
saknar allting sjukt mycket o är livrädd för att glömma någonting.
alla ggr vi gick i st kilda o skratta åt att vi höll på att bli överkörda,
min målbrottsröst när jag får panik över att jorden snart går under.
"Krab.. Krab.. Krab asså krabba typ"
Fläkten på Koh Phangan.
Listan är oändlig på alla underbara saker vi upplevt.

Men nu ska jag sova, promenad kl 7.30 imorgon är man duktig lr är man!
Pussar och Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback