Den 8 Oktober 2011

första inlägget på nya datorn! hur fin o bra som helst men satan va den är liten jämfört med min andra! ser sjukt kul ut när man ställer dem brevid varandra.
.
idag har jag bara tagit det lugnt, kännt mig trött o seg efter gårdagen. ligga i soffan o kolla på idol med towe är jobbigare än man kan tro! ne mer psykiskt trött efter alla de känslor o anspänningar som fredagen bjöd på. var iaf galet stolt över mig sj. men blir fortf galet arg på att allt ligger så nära.
.
har fixat lite i mitt rum också. kul att visa saker har tagit mig över ett år att få till o nu gör jag det äntligen mindre än en vecka innan jag åker. kommer ju knappt hinna njuta av det!
.
nu ska jag sova. blir typ chockad över mig sj. känns som jag håller på o bli gammal - inte okej!! haha.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback