"Bästa Donken besöket ever"

haha tänk va lätt det är att göra någon glad.
bara kasta ur sig lite svordomar o kunden framför ser helt paff ut innan han börjar skratta o tycka det va sjuukt roligt.
jag kan ju inte hjälpa att jag dampar på kassan med jämna mellanrum liksom!!

annars då.
trampade på nya killens fötter minst 100 ggr under dagens pass.
är fortf lite ledsen för att jag aldrig lyckades lista ut vart inventerar-kunden kom ifrån, har inte sett honom på ett år typ. o fransmannen som alltid kom på kvällarna o var typ det sötaste jag någonsin sett försvann någongång under AA. nee vissa kunder (gäster) dröjer sig verkligen kvar lite mer. som new york-gubben :)

haha jag måste skaffa mig ett roligare liv!!!
så jag har ngt roligare än donken att skriva om liksom..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback