"En Mc Flurry Ballerina"

"vi har inte den längre.."
"okeej, kladdkaka då?"

o för er som inte fattar så är det samma glass, den hette ballerina kladdkaka... smart kille liksom.
annars var väl typ det roligaste som hände igår när jag skulle försöka förklara för niko va attraherad betyder o en kund står o tjuv lyssnar..
skönast som hände igår var dock att stenroos kom förbi vid 02 så jag fick skjuts hem :) det tackar jag väldigt mycket för!

idag har jag varit ledig. städat mitt rum. packat inför lund!!! så jäkla TAGGAD!!!! tagit en tur förbi pappa o hämtat post. köpt ny mascara inför asien, imorgon är det bara 2 veckor kvar!!!!
jaa det var väl typ det.
nu ska jag sova.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback