"Fanny har du haft ont i magen idag?"

idag har jag ätit någonting jag inte ätit sen jag var 9 år gammal.
nämligen vanlig pasta.
mamma hade råkat lägga hennes pasta bland våran o eftersom min o simons pasta alltid ligger på samma ställe tänkte jag inte en sekund på att det var fel.
känns iaf bra att jag inte har haft ont i magen idag!
o att det faktiskt inte alls var godare än min glutenfria pasta.

imorgon blir det iaf sovmorgon börjar inte först 19 :)
funderar på om jag ska våga mig ut o springa innan dess men har inte bestämt mig ännu. ska iaf passa på o ta en tur till underbara v-by. städa mitt rum (på riktigt den här gången! inga undanflykter räknas!!!). maila o betala räkningar. askul dag med andra ord!

nu ska jag sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback