Hjärntvättad.

nu ska jag sova.
är sjuuukt trött. inte alls taggad på att behöva gå upp kl 8 imorgon..
blev inget marathon för mig i helgen som de flesta redan vet antar jag. däremot en bild i expressen som säger "Simon 21 år med systern Fanny 18 år". kul verkligen kul haha.
har bakat kanelbullar typ 1a gången i hela mitt liv - stolt tjej!
middag med världens bästa towe som lämnade uppsala för ngr timmar i Sthlm. hann beklaga mig över det mesta i mitt liv. alltifrån skavsår av de sjukt snygga zebraskorna till att folk går över ån efter vatten och lite annat smått o gott.
drack vin med karlsson senare under kvällen, mys! tackar honom för att jag är vid liv idag, annars hade jag dött av tristess hemma sj.
lunch hemma hos pappa idag med lite släkt på besök.
varit sugen på sjukt fett mat o kokade ett ägg.
o kvällen avslutades såklart med en stunds idoltittande med mamma. va skulle mitt liv vara utan idol?!?!?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback