Kärleken är röd.

har jobbat nu två dagar i rad o mitt redan obefintliga liv känns helt plöstligt ännu mera obefintligt.
men mamma är glad, hon älskar när jag är hemma. kul att kunna glädja någon liksom! o simon iofs honom får vi inte glömma :)
imorgon är jag däremot ledig, har tid hos min husläkare för kolla upp lite glutenvärden o sånt. eg ska man göra det en gång om året o jag har bara gjort det en gång sen jag var nio. så tyckte det var dags nu igen! har dock lite ångest då jag höll på att svimma senast jag tog blodprov...

hatt-mannen var inne idag på mcd, förstår eg inte varför han alltid har på sig hatt. men kände att vi tog ett djupare steg i våran annars så inövade relation - han önskade mig nämligen en fortsatt trevlig dag!!
annars hände det väl inte så mycket spännande.
ska sova nu, blir sjukt tidigt imorgon... har fortf inte riktigt återhämtat mig efter helgens bravader.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback