"Trodde tjejer gillade stora saker?"

"Joo men inte när det gäller kaffe" svarar en genarad fanny.

"vilken vacker fläta du har" tjej ca 5 år.

"fanny, vilket fint namn, ganska ovanligt.. o det fungerar bra internationellt också, sånt är viktigt"
öööh har du någonsin varit utomlands? fanny fungerar inte alls bra...

"min kompis tycker att du är söt. är du upptagen?"
"jaa." o kollar snabbt ner i dataskärmen
de kommer tillbaka 2 min senare går då fram till kassan brevid
"nee hennes kassa kan vi inte ta, hon var ju upptagen! två cheese tack."
det roliga var bara att alla som jobbade hörde det o började skratta åt min uppenbara lögn.. men va fan jag skulle aldrig ge mitt nr till ngn ful kille i kön på donken....

om ni inte fattade det så har jag jobbat idag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback