23:04



har haft en supermys helg.
tur till uppsala o kolla in läget hos towe :)
blir sjuuukt sugen på att flytta hemifrån!
uppsala har även sjuuukt mkt bättre utbud på nagellack upptäckte jag. lyckades trots detta hålla fingrarna i styr o avstå från eventuella köpimpulser, duktigt fanny!
drukigt vin hos pappa med trevligt sällskap o disskuterat allt från lågstadiekärlekar till stureplan.
ätit pannkaksbrunch hos mina kära kussar från växjö.
kollat på idol.
jaa det var väl typ det..

idag stod det jobb 10-19 på schemat.
mc nuggets-mannen svek mig o ställde sig i en annan kassa. gissar att han tycker det är lite jobbigt att jag kan hela hans beställning utantill spec en dag som denna då han beställde en extra cheese...
annars hände det inte så mkt spännande.
inget som går upp mot när idol-andreas weise var på besök för någon vecka sen iaf..
joo förresten! jag hade matlåda med mig!! haha 2a gången sen jag började på mc d. har man ingen framförhållning så har man inte helt enkelt..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback