Free Boom Boom.

hemma i kalla sverige igen vilket betyder att ni kan glömma min andra blogg o komma tillbaka hit istället :) precis som vanligt, dock lär uppdateringen vara lite bristfällig så länge jag hoppar runt på kryckor o mitt liv enbart tillbringas inom radhusets fyra väggar.. känner att jag gärna håller mitt lite bittra humör inom mig för tillfället.
.
resan har iaf varit helt underbar!! dock är det jättesvårt att komma ihåg det nu när jag ligger här o inte kan gå ordentligt. blir lätt att jag bara fokuserar på sjukhusvistelsen o det faktum att jag blev tvungen att åka hem. ne vill verkligen bara tillbaka var inte alls redo att åka hem. men jag kan ju alltid åka tillbaka någon annan gång! just nu känns allt så jäävla surt bara.
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback